Makine almadan önce kendim sek pastörize süt ve activia yoğurt ile mayalamayi denedim kıvamı çırpılmış yoğurt gibi oldu sonra makine aldım yine sek pastörize süt ve komşumdan kendi mayaladigi yogurttan alıp mayalama yaptım 8 saat 42derece de kavanozda kalıp gibi duruyor ama kaşıkla aldığımda çok cıvık bi kıvamda biri neyle nasıl mayalamam gerekiyor anlatabilir misiniz lütfen
Taş gibi yoğurt nasıl yapabilirim