Kızlar acil biz neredeyse 5 yıl once ilk arabamzı bir galeriye sattık ama son zamanda esime o arabanın hgs borcunun mesajı gelip duruyo edevletine baktı borc esime görünüyo sehir sehir geziyo adam ama borc bizim degil napmamz lazm bi yol gosterin bize ya anlayan varsa bu isten