Tatlican Gamzelikiz_34 Ben genelde salata yaparım gece 😂Bu gecede yapıp yedim. Millet diyetteyken bile hamur işi filan yer.Bende diyetli gibi hep salata 😄
Gamzelikiz_34 Tatlican diyetli gibi hep salata 😄 Bende ablam hem diyetteyim 😅🥰 Mükemmel keyfimle gıcır gıcır🥰🥰😅
Tatlican Gamzelikiz_34 Babam çok severdi. Ben sevemedim. Bozayıda faydalı diye kendimi zorlamaya çalıştım ama yok onuda sevemedim.
Tatlican Gamzelikiz_34 Bende nescafeye dadanmıştım ama kardeşim ve eşim süt tozu çok zarrlı içme onu dediler. Tam brakamadım ama eve 1 tane alıyorum çok canım isterse içiyorum. Paket paket alınca günde 2 kere içiyordum
Tatlican Gamzelikiz_34 Eee bu seferde süte çikolata atıp eritip içiyorum 🙈🙈oyy herşey zararlı. Ne günlere kaldı bizim yavrularımız. Biz bahçeden organik meyvelerle, organık tavuk yumurta , inek sütü ve peynirlerle büyüdük😔