Selamlar
4.ay atağında uyku gerilemesi ve meme reddini duymuştum ama bebeğim inanılmaz gaz sancıları da çekiyor. Normalde yeni doğanken dahi çekmediği sancılar. Özellikle gece artıyor, gazdan dolayı uyuyamıyor. Gaz problemini 4. Ayda yaşayan var mıdır? Ne zaman bitiyor?