Bebeğim 2 ay 10 günlük. Biliyorum daha küçük tam olarak düzeni oturmadı ama yine de bir günümüzü anlatmak istiyorum. Mesela 2 gün önce gece 20.30 gibi yatırdım. 21.30 da tekrar uyandı. Yarım saat pispislayarak geri uykuya döndürdüm. Sonra 01.30 da uyandi emzirdim kolay bir şekilde daldı. 03.30 da tekrar uyandi. Emzirdim 06.00 ya kadar uyutamadim. Başta gayet neşeli ve sessizdi. Sonra mizirdanmaya başladı. Memeye gelince cirpinmalar kafasını sağa sola sallamalar. 06.00 da bir şekilde sızdı. 08.00 gibi uyandi. Önce altını alıyorum, emziriyorum, biraz etkinlik sonrası 09.00 gibi uyutmaya başladım. Maksimum 1 saat 15 dk uyanık kalmasına dikkat ediyorum. Uyumaya aşırı direndi. Yine çığlıklar. Emzirirken de zor emdi. Hatta bu sıralar sütüm mu azaldı acaba diye düşünmeye başladım. Ama ıslak bez sayısı beşi de geçiyor. Bilmiyorum. 9.45 gibi uyudu. 11.45 te uyandi. 12.45 te uyutmaya başladım. 13.15 gibi uyudu. 13.45 te uyandi. 15.00 gibi uyutmaya başladım. 15.15 gibi daldı ama hemen uyandi. 15.00 den sonra çok zor uyuyor. Dalsa bilr yatağına koyunca hemen uyaniyor veya uyumaya direniyor. 18.30 gibi şekerleme yaptırayım diyorum yine uyumuyor. Yani 16.00 dan akşam 20.00 ye kadar uyanık kalıyor. Dediğim gibi 16.00 ya kadar çok güzel ilerliyoruz ama sonra zorluyor. Gündüz bir yerde yanlış mı yapıyorum. Çok uyariliyor desem onu da yapmıyorum. Size danışmak istedim