mom97X Kızlar 18 aylık kızım için yemeğini koyabileceğim bir termos arıyordum. Bu resmini attığım termosu kullanan var mı ? İnternette gördüm. Bunda makarna pilav çorba falan konuluyor mu ? 👇🏼❓
gg3848 mom97X ben ebebekten gri üstünde turuncu askı gibi olan termosu varya ondan kullandım memnunum
[silindi] mom97X bi markanin mor rengi bi tık buyugu vardi bende ek gida doneminde corba koyuyodum cok isimi goruyodu
ilay-mom mom97X değil bu biraz ufaktı sanırım gri daha büyüktü o yüzden onu tercih ettim kullanıs acısından