yavuzmiz eğer hem kolumda olsun hemde hemen bozdurmayacam diyorsanız mantıklı bir yatırım olur ben öyle yapmıştım ajdayı mesela 5 ay sonra ev muhabbeti oldu bozdurmak zorunda kaldım o zaman bile kar ettim altın durmuyor çünkü ama yok sadece yatırım için diyorsanız paranıza göre ister eliniz de ki kadar gram ister cumhuriyet yapabilirsiniz ben sonrası bebeklere para geldikçe biriktirip gram yaptım para elime geçtikçe sonra o gramları da birleştirdim 10 gram yaptım. Güzel de oluyor bu sefer 100 lirayı bile kenara atıp birleştiririm bi tane daha yapayım diye hevesleniyo insan.