Selam canım anneler. Oğluma celik bir suluk aldım çok güzel bir suluk ilk kez de birnsulugu beğendi normalde 2 yaşında oldu hep reddediyordu suluklari biberonla şu içiyordu. En son bir tanesini sevdi. Ben çekik olan alt kısmı makinede yıkıyorum ama üst kismindaki silikon pipeti kapağından ayrılmıyor birleşik o parçayı elimde yıkıyorum içini de pipet temizleme fırçasıyla güzelce temizliyorum ve bebekler için olan bulasik deterjanı kullanıyorum. Ama benim akıllı kocam geçen o parçayı da bulasik makinesine atmış ve silikon olan pipet kısmına sinmiş bütün bulasik deterjanı kokusu. Kaynaktır 5 6 defa yıkadım ama geçmedi koku. Ne yapmam gerek? Çöp mu oldu acaba suluk?