Kızım 23 aylık olmak üzere 1 haftadır gündüzleri uyku sorunu yaşıyorum uyuturken çok zorlanıyorum normal saatinden çok geç uyuyor bu durumu yaşıyan annişlerim var mı? Geçici mi? Yoksa korkmakta haklımıyım? Ne yapmalıyım tavsiyelerinize ihtiyacım var 🥲