Sulee_ merhaba tekrar sizinle yazışmıştık. Geçen ay ben de önce ergoterapistte almıstım randevu gitmek nasip olmadı 2 kere randevumuzu erteledi sonrada ben gitmek istemedim açıkçası. Sonra taşındım derken anca toparlanabildim. Bugün ben de şehir hastanesinde çocuk psikiyatrisine götürdüm kızımı. Önümüzdeki aya gelişim testi için randevu verdiler. Öğretmeninin ve bizim doldurmamız gereken bir test verdiler geldiğimizde getirmemizi istedi. Benim kafama takılan şu: devlet hastanesi olduğu için bu yapılan testler, doktor randevuları ileri zamanlarda önüne engel olarak çıkar mı ? İş hayatı konusunda özellikle aklıma bu takıldı. Birde yaklasık 2-3 haftadırda kağıt yeme başladı. Öğretmeni bu konuyu dile getirdi çok üzüldüm. Sürekli ağzına bir seyler sokuyor. Oyuncak olsun tshirtlerinin kolu olsun gözümün önünde yapıyor bilincsiz bir sekilde. Siz neler yaptınız süreciniz nasıl ilerledi acaba