gizemkkk
Merhaba ben tercübemi anlatayım. Doktora girmeden önce ölçüm odasında gözlerini kamera gibi bir aletle ölçmüşlerdi durup dikkatli bakması içinde video açmışlardı (kırmızı balık) 😂 sonrasında doktorun odasına girdik orada da benim kucağımdayken doktor hanım oftalmoskopla baktı sanırsam ama benim kızım çok durmadı ağladı o aşamada. Astigmat var dedi hem bende hem eşimde var. 2 yaşında tekrar bakılacak dedi. Size tavsiyem bütün ihtiyaçları giderilmiş olsun tok, altı temiz, uyku saatine denk gelmeden.