merhaba annelerim ben yıllaardır homm bıtkısell leke çıkarıcı kullanıyorum hem uyelıgını yapıyorum hem ishtıyacımı alıp alısverıs yapıyor ek gelir elde edıyorum artı oxi beyazlar ıcın toz deterjan bıtkısel olmasııda zaten artısı kıyafet koltuk halı vs herseye vazgecılmezım dıyebılırım stokluyorum cunku dayanmıyor oğlum 4 yasında dıger oğlumda suan 2 bucuk aylıkk 4 yasındakı oğlumun kıyafetlerını yıllarca kullandım bu sayede kardesıı bıle faydallanıyor ❤️