Kızım 10 aylık olacak hala ek gıda yemiyor 3 kere doktora götürdüm bana denilen herşeyi yaptım yok, agzını açmıyor bile manada içmiyor sadece anne sütü emerek besleniyor tüm tarifleri hergün bıkmadan yapıyorum ama çok yoruldum elinde veriyorum sadece elinde tutuyo agzına sokmuyo bile, çocuk doktoru anlamıyormu 10 aylık 7 kilocuk 😫😭