Kızlar bebeğim 3 ay 3 günlük yaklaşık birkaç haftadır huy değiştiriyor beni emmeyi çok severdi beni bile emmek istemiyor artık biberonda içmiyor emzik zaten baştan beri tutmuyordu uyumuyor asla birden çığlık çığlığa oluyor veya sürekli bir şekilde aralıksız ağlıyor İlkin diş mi dedim ama birşey göremedim anlam veremiyorum artık bende eşimde zombileştik artık neden böyle oluyor