3,5 ay önce doğum yaptım. Yaklaşık 1 aydır saçlarım inanılmaz dökülüyor. Acaba doğum yaptığım için mi yoksa başka bir sebebi mi var bilmiyorum. Avuç avuç geliyor saçlar elime dokununca. Duştayken gideri tıkıyor. Kel olucam diye korkmaya başladım artık tavsiyeleriniz neler? Sizin ne zaman başlamıştı saç dökülmeniz?