gizemmeh4 Bebeğim 4 aylık saçının kenari konak olmuştu bizde vazelin sürdük sürünce birazı kökten geldi Tekrar çıkarmı çok korkuyorum
Ococila O aylarda saçlar kendiliğinden dökülüyor zaten sadece bebişin kafasına vazelin sürmeyin ya bebek yağı yada biraz zeytin yağı sürün bizimde öyleydi tarıyorduk hep tarakta saçlar kalıyordu tekrar çıkıyor hemde daha gür şekilde merak etmeyin