Merhabalar yakında yurtdışına oturum iznimiz çıkacak, arabayla gitme durumu var ve evden birkaç elektronik ve mutfak eşyalarımı götürmek istiyorum gümrükte sorun olur mu? Belli sayı mı götürebiliyoruz sadece? Araştırdım ama net cevap alamadım daha önce götüren varsa yardımcı olabilir mi lütfen?