elifozkan 13 aylık tamamen o günkü iştahına göre gidiyorum. Kahvaltıyı güzel yediyse ara öğünü atlayıp öğle yemeği-ara öğün-akşam öğünü şeklinde gidiyorum. Bazen hiç ara öğün vermiyorum, verdiğimde bir sonraki öğünü yemiyor. Ama en iyi gününde 3 ana 2 ara öğün