Annee1 hep normal dediler yani persentil tablosuna göre hep %25 ile %50 arasında oldu. %3 olursa sıkıntı olur dediler. Çocuk doktorları genetik olabilir falan dedi. Ben de artık dert etmiyordum ama 18 aylık kontrolde hemşire küçük bi doktora gidin deyince yine bi endişe aldı beni ama eşim istemediği için gitmedik