ist3455 söylediğiniz gibi İstanbul yolları çok fena. Bebeğin en az girintiyi çıkıntıyı hissetmesi için büyük boy bebek arabalarını öneririm. En azından 1&1,5 yasına kadar. Ben cybex priam serisinden aldım çok memnunum. Evet büyük, ebeveyn için zor ama yapcak bi şey yok. Çocuklu hayat zaten en baştan her zorluğu sahiplenmek demek :) biraz büyüdükten sonra onu satıp kabin boy a dönebilirsiniz nacizane tavsiyem