İki olmasına bir ay var üç gecedir aynı saatte kalkıp dövülmüş gibi ağlıyor ama ne ağlama apartman ayağa kalkıyor. Su istiyor veriyorum götür diye ağlıyor götürüyorum getir diye ağlıyor ama getirince de almıyor. Kalk oynayalum desen kalkacak öyle bi neşe. Krize giriyorum artık mahvoldum