guzelanne01 merhabalar oynamıyor benim oğlum da hep benimle oynamak ister. Ben oynamayı bırakırsam da ya televizyon izlemek ister ya da tablet oynamak ister onlara da müsaade etmezsem başlar ağlamaya saatler boyu ağlar sırf onlara ulaşmak için sinir sistemim alt üst olur benim de