Gece uyku arasında çok burnunu yüzünü kaşıyor. Tek gözlemim odada hava temizleyiciyi çalıştırınca 10 değilde işte 7-8 uyanıyor. Bilmiyorum bu yüz kaşıma burun kaşıma işini de uyanmalara yakın yapıyor. Çaresizlik işte aklıma geldi acaba alerjiden mi uyanıyor da ben anlamıyorum çünkü burnu tıkalı vs değil ama bazen kuru oluyor anlıyorum. Gece gece cevaplar gelir mi bilmiyorum gene uyandık sorayım dedim. Hava nemlendirici vs iyi gelir mi acaba?