elaerke99 çok çok soğuk değilse uyku tulumu giydirip yatırabilirsiniz. Benim kzıımda 6 aylık oda ısısı 20nin altına düşmüyorsa petekleri açmıyorum( yattığı odanın) çünkü bu şekilde daha rahat uyuyor bence.
İçinir rahat etmiyorsa elektirikli petek gibi ısıtıcalar ve baya sağlam iş görüyor bi onu deneyebilrsinniz 🥰
*Bu arada bu durum belki (şuan) çok problem değildir ama ilerleryen zmanlar da çok fazla negatif yönünü görmeniz mümkün. En doğrusunu annesi olarak tabiki siz bilirsşniz ama arkdşmz da doğru ifade etmiş. Malesef artık yeni çağ çok çok çok farklıx ve tahmn ettğimizden daha zekiler 😘