Kızlar bebeğim doğduğundan bu yana uykusuzluk gaz sancıları, tüm atak haftaları, diş çıkarma, yemek yeme reddi bak aklınıza gelebilecek herşeyi dibine kadar yaşadık. Rabbim sağlıklı ömürler nasip etsin. Şuan 2 yaş 20 günlük… o kadar aksi o kadar huysuz ki ama oğlum hep böyleydi… yani 2 aylıkken de hep ağlardı şimdi de hep ağlıyor. Memeyi asla bıraktıramadım. Hala emiyor. Ve sürekli sürekli emmek istiyor. Topluluğa girince rahat bırakmıyor. Çarşıya pazara zor çıkıyoruz. Giyinirken alt değiştirirken yemek yerken hep ağlama hep kavga bizimle. Bu artık bu çocukta huy mu? Yoksa rahatsızlığı mı var diye düşünmeye başlıyorum artık… o kadar yoruldum ki. Memeyi azaltarak bitirmeye çalıştım asla olmadı. Mama biberon emzik kabul etmedi. Sosyal bir aileyiz evde tıkılıp kalsak böyle huysuzlansa anlayacağım dışarıya çıkınca bu hallerini. 2 gündür araba kullanırken oto koltuğunda ağlama krizleri geçirdi. Ne yapacağım hiç bilmiyorum