Zeyzey133 ben oldum, ama Ankara’da değil. Çok ağrılı bir süreç değil. Drenler takıyor, onları çıkardıktan sonra rahatlıyorsunuz. Ameliyattan sonra 2 gün hastanede kalıyorsunuz, 3 gün kaldım kendi istediğimle, drenleri çıkartmadan taburcu olmak istemedim. Komple anne estetiği oldum, liposuction da vardı, liposuction da ağrı sızlı oluyor. Yukarı kolunuzu kaldırmayacaksınız. Emzirdiyseniz kestikten 1 yıl sonra yapıyor. Ankara’da arkadaşım oldu. Doktorun adı Prof. Dr. Serdar Nasif Nasır.
https://www.instagram.com/prof.dr.serdarnasir?igsh=MTcwYjk5andraGgydg==