ollaluna7 Kahve makinesi almayı düşünüyorum ikisi arasında kararsız kaldım hangisini önerirsiniz hanımlar ?
pembekalanchoe ollaluna7 arzum okka 👍 yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum çok memnunum hem lezzetli hem köpüklü yapıyor
Purposeless ollaluna7 arzum tabiki, karaca iyi değil a101 den aldığım kivi marka bile ondan güzel kahve yapıyor.
Kisirvetursu ollaluna7 bende karaca var cok pişmanım ilk zamanlar güzel yapırıyordu sonra taşınmaya başladı artık Karaca’dan elektrikli hiç bir şey almam
SheDoesntCare ollaluna7 Karaca almayın elektronik ürünlerini beğenmiyorum çabuk bozuluyorlar Türk kahve makinesi almıştım 1-2 yıl kullanamadım 😅😅
ollaluna7 SheDoesntCare ben de filtre kahve makinesi de var diye onu düşünüyordum ama bu kadar kötü yorumdan sonra vazgeçtim😂