Kızlar oğlum 9 aylıkken yürümeye başladı suan 13 aylık sürekli düşüyor düz yerde bile düşüyor önünde hiç bişey yok yine düşüyor agzını vuruyo surekli dişlerini kanatıyor bugün yine düştü üst dişleri çok fazla kanadı zar zor durduk kanını ne yapacağımı şaşırdım korkuyorum dişkerine bişey olcak diye gözümğn önünde bianda pat diye düşüveriyor bide o kadar hareketli ki yürümek yerine koşmayı tercih ediyor hiç yavaşı yok 😔😔