Arkadaşlar ben zaten çok gazsız bir insan değildim. Ama doğumdan sonra aşırı gazlı oldum . Ne yaparsam yapayım özellikle gece gazım var . Yediğime dikkat ediyorum ,çorabım atletim var, rezene çayı vs içiyorum . Ben bu kadar gazlıysam bebeğim de gazlı olmasıda tesadüf olamaz diye düşünmeye başladım . Nasıl geçecek . Ha birde doğumdan sonra tuvaletimi yaparken canım acıyor . Bir doğurdum her yerim döküldü 😅 böyle olan var mı?