ulanhayat sizi korkutmak hic istemem, benzer korkulari yillarca yasamis biri olarak hemde. Bir doktor demistiki, makattan gelen kan bize kanseri dusundurur. O nedenle mutlaka kolonoskopi yapilmasi ve netlesmesi gerekir. Çatlak olsa bile, hemoroid olsa bile yine de kanser ihtimalini curutmek ya da netlestirmek icin mutlaka kolonoskopi olmali dedi. Bende de cocuklukta diski tutma aliskanligindan kaynakli kabizlik olmustu - aliskanlikla ilgili oldugu icin cogu doktor kanser riskini elemisti. Cunku kanser belirtisi kabizlik icin bir anda kabizligin baslamasi gerekir demislerdi- mukus ve kan bende de oluyordu. Ama kanin yapisi rengi de az cok ipucu verir. Kolonoskopi oldum. Allaha sukur sonuclar temiz cikti. Hemoroid kanamasiymis