bossmomm Olursunuz bıraksanız elbette. Ben 23 ay Zlynda kullandım hiç adet olmadım arada lekelenme oldu o kadar. Emziriyordumda tabi bu arada. Emzirmeyi kestim adet oldum hapa devam ettim sonra yine adetim kesildi düzensiz oldum. Yani Cerazette veya Zlynda farketmez adet kesilmesi, düzensizliği yapabiliyor. İster kullanın ister kullanmayın tabi