gamzeharunozbek ilk günler kaçırmalar söylememeler çok normal bence, pes etmeyin bikaç gün daha deneyin. Siz tuvalete gittiğinizde onuda karşınıza alın bak ben çişimi kakamı buraya yapıyorum, çiş gelince buraya geliyorum gibi konuşun gösterin normal bişey olduğunu anlasın, bide ben klozeti evde nerdeysem oraya peşimden götürdüm hep gözünün önüne bıraktım ve sürekli tekrarladım bak çiş gelince buraya yapıyoruz diye, en azından onu görünce çişi aklına gelip söyler dedim ve bu yöntem tuttu bizde, ama şu gir gerçek ki ne kadar öğrenselerde ilk 1sene kaçırmalar çookk normal. Kızım kakayı çok kolay yapmıştı ve öğrenmişti. Sadece 1kez kaçırdı 2.itibariyle hep tuvalete yaptı söyledi ve 6ay oldu öğreteli, dün kakasını kaçırmış şok oldum, bu aralar çişinide çok kaçırıyor, hepsini yapmasada çamaşırı ufak ıslak oluyor. Dönem dönem oluuo çocuklarda, yaşları büyüdükçe bişeylerden etkilenip kaçrabilşyorlar, tam bir sabır işi pes etmeyin yoksa yine başa dönecek herşey