sheryy aslananne27 bizim ki mamayı bıraktı maalesef içmiyor :( muhallebisine katıp veriyorum. Geceleri de uyanıp su içiyor sadece. Bu arada artık normal bizimle yemek yiyor (tuzsuz tabi) 😁