14 aylık oğlum var tanıdıklarıyla sorun yaşamaz fakat yemi bi ortamda birisi ona baktığında elleriyle gözlerini kapatır baya bi süre de muhatap olmaz o kişiyle oynuyorda utanıp oynamayı bırakır, yemek yiyorsa yemeyi bırakır.. bir karakter özelliği midir sizce?