alinmom nnoktaa Kızım kullanmıştı uykudan ziyade sersemlik yapmıştı. Yani baktığında kızımın içi uyuyordu sadece.😅
[silindi] nnoktaa biz damla değil de şurubunu kullanmıştık yarım ölçek yatmadan önce. Normalde yatakta yarım saat 40 dakika boğuşuruz anca uyur, 10 dk içinde dalmıştı
[silindi] nnoktaa yani bu ölçü kaşıklarıyla yarım kaşık 😅 1 aydır geçmeyen öksürüğü vardı alerji çıkmadı
balkizlar nnoktaa valla ben bir kere kullandım kızımı hemen baydı ama ne oldu beş dk sonra uyandı 😆 ben bilerek uyku saatinde vermiştim sonra ilacı bıraktım kullanmadım