Merhaba kızlar 1 yaşına yeni girdi ve akşamları hep 10 da uyutuyorum uyuyorda ama sonrasında ve gecede devamlı kalkıyo yarım saatte bi çoğu zaman uyuyo yerine koyuyorum bidaha kalkıyo bidaha emziriyorum koyuyorum yine aynı şekilde artık kafayı yicem 5 yaşında bi tane daha oğlum var yetişemiyorum geceleri yatamıyorum gündüzleri zaten hep kucak istiyo