Ben de sma optipro kullanıyorum aksam yatmadan önce mama veriyorum gece kalkarsa emziriyorum Philips avent kullanıyorum biberon olarak çekmedikçe akmıyor bence baya iyi biberon meme reddi vs yaşamadım doğduğundan beri meme+mama gidiyoruz maalesef anne sütüyle tam doymuyor benm minik kuşum