xbeyzax eses123 bende merak ediyorum üstte kalsın. tam olarak ne zaman mama bırakılıp yemek vermeye başlanır
Marianne Marianne geç değil. 3 yaşa kadar kullanılabilir. Ana besin değil, yedek olarak geçiyor 2 yaştan sonra. Ara öğünler olarak verdim.
eses123 bir1anne kızım 1 buçuk yaşında ama doğdu doğalı uyanıkken içmiyor hep gece uykuda verdim o yüzden bırakmak zorundayım
haniball acemiaanne bebegim 11 aylık öyle olmuyir malesef hala ana öğün seklimde gidiyoruz yavag yavaş uykuda icmeye döndurmeye calisiyorum hine belli bir dönem gece uyumadan once vermeyi dusunuyorum 😊
lunalunuay acemiaanne normal süt formül mamanın yerini tutmuyor diye bilmiyorum hazmı da zor lütfen doktorunuza danışın
myavocado acemiaanne süt önerilmiyor artık. Çoğu doktor uzman vermeyin diyor. Hele ki bir yaşında zaten o sütü ve laktozu hazmedemez ki, yazık vermeyin.
eses123 Marianne bana doktor 2 yaşa kadar demişti fakat kızım doğduğundan beri uyanıkken mama kabul etmiyor hep uykuda verdim o yüzden artık korkuyorum midesine uykufa zarar verir mı diye bıraktım üç gündür 1 buçuk yasında
Marianne eses123 gece beslenmesi ayrı bir konu. Tabi onu kesmekte doğrusunu yapıyorsunuz. Bilinçli bir şekilde bir gün kendisi içmeyi reddetti, o zaman vermeyi bıraktım.
eses123 acemianne___ bende öyle yaptım ama erken miydi acaba diyorum ara öğün falan da yiyen bir bebek değil
eses123 Marianne gündüz zaten bayadır bırakmıştık gündüz de yine uykuda veriyordum ama sürekli de uykuda vermek olmaz bence
Marianne eses123 uykuda beslenmesini artık kesebilirsiniz bence. Mide uykuda dinlenmesi lazım, hem diş sağlığını da korumuş olursunuz.
Marianne eses123 evet içmese de olur, ama inek sütü de vermeyin. İnek sütündeki laktoz sindirimi zor bir proses, hem demir emilimini engeller. Süt ürünleri verebilirsiniz, ideali ayran, kefire alıştırın.
oylesinebiri__ eses123 bebeğim 15 aylık bi gün bitti ve almadım sabaha kadar kalkıp ağladı sabah hemen aldık 😂😂 memede emiyor ama istemiyor mamaya daha bağımlı memeden kesicem zaten mama içer
myavocado rabiaikde sütü hiçbir doktor ve dünya sağlık örgütü önermiyor artık. Süt hem demir eksikliği hem ileriki yaşlarda romatizmal hastalıklara yol açabiliyormuş. Peynir, yoğurt kefir gibi ürünler evet ama direkt süt verilmiyor. Su verseniz daha iyi
minikbeyd gokcen_ yanlış bilgi sakın süt verme bu nasıl bi cümle her çocuk farklı olduğu gibi benimde kuzenim her gece mutlaka yatmadan süt içerdi iştahı olsun gelişimi kilo alımı herşeyi çok önde 3 yaşına kadar da bi fiil yatmadan süt içti şuan 10 yaşında doktor kemiklerinin dişlerinin çok sağlıklı olduğunu söylüyor zaten bakınca yaşıtlarından boy kas vs büyük duruyor sakın verme diyip insanlara bu şekilde baskı yapmamalısınız naçizane