45 günlük bebeğim ve ben çok yorgunum eşimin işi sebebiyle ailemin evinde kalıyorum annem var ama tek başıma bakmaya çalışıyorum uyku diye birşey yok bebeğimde emziriyorum gazını alıp kucağımda biraz bekletiyorum kusmasın diye yatağına koyuyorım 2 dk sonra uyanıyor sar başa oluyoruz o kadar yoruldumki bugün hani 1-2 saat derin uyusa o sıra bende dinlensem ama olmuyor bide bugün çok kustu her emzirmeden sonra böyle olmasına da çok üzüldüm sizler bu dönemi nasıl atlattınız sosyal medyada bakıyorum herkes mutlu bi ben mi bebeğime bakamıyorum diyorum zorlanıyorum🥹🥹