İyi geceler herkese 2 aylık bebeğim var yenidoğan zamanında molfix mavi paketi kullanmıştım ama pişik yaptı şuan sleepy natural kullanıyorum 3 numara ama bacaklarına lastikleri çok oturuyor bugün 4 numarasını aldım oda büyük olduğu için sızdırdı molfixin premium olanını kullansam oda mavi paket gibi pişik yapar mı acaba denemeden bilemeyiz tabi ki ama belki bilgisi önerisi olan vardır ne yapmalıyım