Deletedmom41 Kızım 7 ay 16 günlük bi kaç gündür çığlık atarak ağlıyor gözlerinden yaş falan geliyor gece memede uyuyor sürekli ateşini ölçüyorum normaldi ama bugün 37.3 çıktı dişmidir acaba hiç dişimiz yok
Prensesannesiii26 Deletedmom41 diş olabilir canım bizimde öyle olmuştu belki de eklem agrilari da baslamis olabilir su zamanda bunlar oluyor çünkü
Prensesannesiii26 Deletedmom41 ateş yapaemi hiç bilmiyorum benim kızımın üst dişleri geldiği için ateşi var eklem ağrısıyla birlikte olduğu için farkedemiyorum eklem ağrısı dediğim büyüme ağrıları dedikleri şey eklem ağrısı oluyormuş
Deletedmom41 Prensesannesiii26 anladım canım sağol calpol verdim dünden beri hiç uyumadı neredeyse bi kaç gündürde çıkarttım gezdik falan acaba hasta mı oldu dedim emin olamadım
Prensesannesiii26 Deletedmom41 calpol bende iciriyorum ağrılarının geçmesi rahat etmesi için bide sık sık yikayin derim ılık su çok rahatlatıyor 🙂
Deletedmom41 Prensesannesiii26 teşekkür ederim canım ya çok içten ağlıyor çok üzülüyorum geçer inşallah hemen 🤲