Bugün 4 .günü büyük tuvaletini tutuyordu bugün aynı şekil çişini de .Çişini yine bir iki defa yaptı bir de az Bi şey iki kere gün içinde kaçırdı. Yarım saat omcede koltuğun arkasına gidip önce bir güzel şelale gibi işeyip büyüğünü de yaptı. Kızmak istemiyorum ama bu böyle mi gidicek tuvaletini söylemiyor ben goturuyoum saat basi .İlk iki gün kacirmalar olsada güzel gitmişti ilk gün büyüğünü yaptı bide sasirdim .Dün de büyüğünü tekrar yaparken korktu o yüzden bugün tuttu .Gece sabaha kadar asla kaçırmıyor ama gündüz bu şekilde. Ne yapmalıyım tavsiyeye ihtiyacım var .Eşim bağlı bezini gitsin bugün yarın öğrenir diyor tabi kolayına geliyor uğraşan benim .Bırakmaya niyetim yok ama oğlumda fena inat var böyle olunca sabrım azalıyor.