Sedaauykucu Merhaba anneler, emzirirken bebek uzun süre memede kaldığında nasıl vakit geçiriyorsunuz neler yapıyorsunuz 😍🥰 insanın canı sıkılıyor oturmaktan bana da fikir olsun
Pamukhanim_ Sedaauykucu foruma bakıyorum veya kulaklığın tekini takip video veya dizi izliyorum 14 aylık ama bir başladımı yarım saat emiyor 😅
Sedaauykucu minikaslancik ne kadar sürüyor emzirme bizde çok uzun kaldığı için bi süre sonra onlar da ise yaramıyor 🤣
Sedaauykucu ferhatemir aynı şekilde ama çok uzun kaldığı için bi süre sonra sabit oturmaktan iyice sıkılıyorum🤣
Pamukhanim_ Sedaauykucu biz ilk 3 buçuk ay öyleydik akşam 6 da başlar 11 e kadar aralıksız kalırdı bence 14 aylık bebek için yarım saat de fazla 1 yaşı geçti yani
hhzl Sedaauykucu bu çok fazla 10 dk bir meme 10 dk diğeri. Sonra bırakın demişti bize doktorumuz. Devam etme bıraktır dedi.
Sedaauykucu hhzl evet ama başka şekilde uyumuyor yerine koyuyorum bu sürede uyuyunca memede koyduğum gibi geri kalkıyor memede susuyor 🤦🏻♀️😢
Sedaauykucu emneyldzlarr sütünüz nasıl acana yavaş ya da hızlı mı geliyor ya da biberon vs vsdiniz mi kafa karışmış olabilir aklıma gelen seçenekler