aksutuce Bugün 2. Aya girdik . Fakat bebegım elini keşfetti eli ağzında ve salyası durmuyor . Normal mi
aksutuce cananbulbul bende doyup doymadığını anlamakta güçlük çektim bugün . Birde atak haftasındayız arada ağlıyor sebepsiz yere
aksutuce elizinannesigeldi birde arada ağlıyor .eli ağzında doyup doymadığınızda anlamıyorum gereksiz strese girdim
elizinannesigeldi aksutuce o kadar sinirli emiyor ki elini , acaba diş etleri acıyor olabilir mi? Salya da akıtıyor , doktorum dişle alakalı da olabildiğini söyledi . Diş etleri hazırlanıyor sanırım , aç olduğunu düşünmüyorum