curlymomms onu ben de denedim ama boğulacak gibi olduğu için korkup bıraktım. Ben de çok zorluklar çektim. 5 ay mastitler meme ucu çatlakları yarıklar, kanlı emzirme, göğüs ağrıları, acıdan meme ye dokunamama, göğüs kalkanları, kremler, lahanalar…. Sezeryan oldum sütüm az geliyordu bebeğim doymadığı için ilk 2 ay mama da verdim sonra 2 aylıkken yavaş yavaş biberonun bol mama vermesi ne alışıyor ve memeyi reddetmeye başlayınca mamayı kesmeye karar verdim ama sütüm yeter mi bilemiyordum. Sürekli meme de tuttum emzirdiğini yapışık geçiyorduk adeta bez sayısı ve kilo alımı tatmin ettiği için kendime sürekli şunu söyledim. Yeterli bez çıkarıyor, sadece meme bağımlısı, karnı doyuyor büyüyor. Aç kaldığını düşünme. Sağdığımda hala azıcık süt çıktığı için sağmayı bıraktım. Moral bozuyordu.
Şimdi de memeyi nasıl bıraktırıcam 2 ay sonra 2 yaşında, diye kara kara düşünüyorum. Evin her köşesinde çığlık çığlığa ağlayacağı kesin.
Annelik zor zaanat. Emer dert. Emmez dert. 🥲