Merhaba benim de oğlum böyleydi . Eylülde 30 aylıkken başladık tuvalet eğitimine. 2 ay boyunca çisini hiç söylemedi kaka gelince gidip yapıyordu çişi direkt salıyordu oynamaya devam ediyordu. Sonraları onu da öğrenmeye başladı. Ama arada oyuna çok dalarsa yine kaçırıyor. Ben çiş aralıklarını öğrendim hep götürüyordum. Şimdi hala ara ara hala ben götürüyorum eğer söylemezse