popcap Anneler benim bebeğim 6.5 aylık 7500 gram ama okadar minyon tipi varki hiç o kilo bunun değil gibi 4 aylık bebek gibi duruyor yüzü iyi vücudu ince yapılı ne yapsam olmuyor bacakları kolları ince gövdeside öyle canı başında derler ya eskiler aynı hareketleri emeklemesi tepkileri ayına göre ilerliyor ama kilo yok 😞
hemshireanne popcap lütfen yapmayın bu ne ya cahil teyzeler gibi🤦♀️ herşeyi yerinde gelişiyormuş işte çocuğunuz. Kilosuda iyi siz kilolu durmamasini soeun etmişsiniz. Şükr edin bin kere sonra başiniza ne gelir bilemezsiniz
catperson popcap sağlıklı bir bebeğe benziyor, zor ama kilosunu kafanıza takmayın. Benim ilk kızım da çok zayıftı hala da en alt sınırda gidiyor kilosu ama bağışıklığı güçlü, kan değerleri bilişsel ve motor gelişimi çok iyidir. Bunlar daha önemli şeyler.
sazii1 popcap benim kızm da 7 ay lık 8 kg bende sizin gibiyim sanki 8 kg gibi değil diyorum ama yüzü ufak elleri ayakları minyon tipli bence genetikle alakalı ben pek değilim ama eşim ve eşimin ailesi minyonlar artık böyle düşünüyorum çünkü kgsi iyi sizde bu şekikde düşğnün sizin bebeğinizin de doğum kg önemli ama bence kg yeterli ayına göre ben çok yıprattım ve yıpratıyorum kendimi ama yapmamak lazım
xbeyzax popcap her şey kilo demek degıl ki bazı bebekler toplu olup gelişimi iyi olmaz bazıları daha iyi olur eğer gelişiminde bir sıkıntı yoksa kilosunu dert etme ne olacak ondsn
popcap hemshireanne evet o cahil teyzelere öyle kızıyorum ki gelişmemiş bu çocuk diyorlar kendimi yıpratıyorum kaynanamla görümcem sanki bakamıyormusum gibi millete konuşması ilk oğlum çok topluydu kiloluydu bu zayıf elimden gelenin fazlasını yapıyorum ama olmuyor
popcap sazii1 binlerce kez şükür tabi ama ilk oğlum hep topluydu gelişimi öndeydi bunu böyle görünce sadece üzülüyorum hani en alt sınırdan gidiyor yemeyen çocuk çok zormuş onu anladım birde milletin gelişmemiş bu demesi okadar yıpranıyorum ki
hemshireanne popcap yeterkinsağlıklı olsun enerjisi keufi yerinde olsun. Siz üzülmeyin aldırmayın lafları. Kimse iyi birşey söylemiyor zaten
sazii1 surprizbebe ne diyorsunuz hanımefendi kötü bir şey demiyoruz ne bu kin nefret kaygılarımız var bir nevi dertleşiyoruz. Böyle bir üslup ne kadar yanlış.
popcap surprizbebe kilo yarıştırmıyorum o kiloya çok küçük duruyor görseniz 4 aylık bebek gibi onu dert edindim üzdüysem kusura bakmayın 😞
sazii1 popcap canım aynı aynı benim kzıomda 3280 doğdu şuan 7 aylık 8 kg alması gerekini alıyorlar biz biraz daha fazlasını istiyoruz galiba sana diyorum ama bende senini gibiyim bakma çok üst değiller ama ortlamada gidiyorlar buna şükür inan büyüdükçe kgyı da takmamaya başlıyoruz şuan beyin gelişimine odaklandım artık önemli olan o
surprizbebe popcap yani dediğiniz gibi olması için boyu çok uzun olmalı ki kilosunu göstermesin. Yoksa kilosu gayet normal. Gerçekten dert aramayın kendinize lütfen. Şükretmeyi bilelim
popcap hellow 5 kişinin ortalaması olursunuz ya ben okadar laf duyuyorum ki artık problem ettim sanırım kendi kendime kızıyorum
sazii1 popcap hepimiz anneyiz kaygılarımız var benim bu konuya takılmam alerjik ve alerjisi olduğu için 3.4 aylarında az aldı alerjiden dolayı kimse kimsenin ne çektiğini bilemez doktor kg almaya başlarsa anlaki alerji azalmaya başlar dedi
gamomuu Ne alt sınırda bebeğinizin kilosu ne de 4 aylık kilosu bu. Benim bebeğim 3 ay aynı kiloda kaldı önemli olan sağlıkları takmayın by kadar kafaya
sazii1 popcap rica ederim bir kaç ay sonra beyin gelişimi vs dert ederiz anneyiz hep kaygı heeeppp🤦🏼♀️