annebebek3 şu an 19 aylık.Su an benim oğlum gibi demek ki.
Onunla herşeyi konuşarak yapın dedi doktor.Hadi gel altını açalim.Bezi alalım gibi detaylı anlayacağı şekilde anlatın herşeyi dedi.O size hiç karşılık vermese de beyni herşeyi kaydediyor dedi
Zaten ben bu şekilde yaptıktan sonra oğlum o bir iki kelimeyi konuşmaya başladı