Kızlar azı dişlerin patlama süresi diğerlerine göre daha mı uzun sürüyor anlamadım gitti kasım ayının başında doktorumuz azılar geliyor demişti bir buçuk ay olacak çok acayip şişler çocuğum ağrıdan belli ki kaç defa uyanıyor geceleri. Sizin de böyle oldu mu yani patlama süresi diğerlerine göre daha mı uzun sürüyor? Bu arada köpek dişleri de azılar patlayana kadar şişti. Hatta azılardan daha şiş gibi duruyorlar. 14 ay 23 günlük bu arada.