tgcyi Aslinda persembe gunu baslamistim emzirmeyi bitiricektim ama sali gunu 18. Ay asisini olucak bi huzursuzluk yasarsa emmek isterse vereyim diye ara vermeyi dusunuyorum ama baslamisken devam mi edeyim kararsiz kaldim fikir verebilirmisiniz bana🥹
cokbilmismom tgcyi kaç gün oldu bıraktırmaya başlayalı bence istikrarlı olun yoksa nasilda yine verir diye inanmaz daha sonra. Keşke aşıdan sonra başlasaydınızz ama 18. Ay aşısı bizimkinde bir şey yapmadı kolu biraz şişti kızardı sadece 3 güne geçti
Hry-ayhn26 Başlamışken bırakırsanız devamı gelmiyor emmeye devam etmek istiyor inanmıyor birakicagina o yüzden bırakmaya devam edin
tgcyi Hry-ayhn26 ama asida cok huzursuzlanirsa aglarsa isterse diye terdirgin olup uzuluyorum, simdi ara verirsem 2. Daha mi zor olur ki?
Retzja İstikrarlı olun bence, yoksa tuvalet eğitimi gibi süreç biraz uzayabilir zaten annem verir bilinciyle. Bir tık zor aşılar 18. Ayda, ama çok zorlanmadı oğlum tabii her bebekte farklı. İnşallah zorlanmaz bebiş ❤️
Retzja tgcyi Bacağındaki aşı bölgesi ağrıdı, ateşi bir tık yükseldi yapıldığı gün, 1 saat içerisinde düştü dirençli değildi.
Hemdem__ tgcyi Bizde 18. Ay aşısı çarşamba günü olduk.Sadece o gün akşama doğru huzursuzluk ve biraz ateş oldu.Uyumadan calpol verdim rahatlattı.
tgcyi Hry-ayhn26 hmm o zaman ara vermemek lazim demek ki tesekkur ederim tavsiye icin ben ara vericektim
Retzja tgcyi Devlet aşılarını 2 bacağa vurdular, 1 hafta sonra da özel aşılarını yaptırmıştım, onlar da bacaklara yapıldı.
tgcyi Retzja ozel asi menenjitmiydi biz onlari tamamladik 5,8 ve 13. Aylarda olduk insallah 18. Ayda sorunsuz gecer